keskiviikko 21. marraskuuta 2012

Dagens

Tässä tulisi aika normaalin päivän asua. Tällaisissa asuissa kuljen suurimman osan koko talvesta: neule, farkut ja saappaat. Ei ehkä innovatiivisinta, mutta lämmintä ja kätevää :P

Neule - Tommy Hilfiger
Farkut - Bershka
Saappaat - UC of Benetton
Laukku - LV
Huivi - Mulberry


Käytän neuleita talvisin jopa niin paljon, että vaikka mulla on vaikka kuinka monta erilaista, niin silti tuntuu että parin viikon jälkeen on kaikki neuleet käytetty läpi ja pitää aloittaa rundi alusta :D Oon jopa niinkin fashionista, että saatan ihan helposti mennä samalla asulla parikin päivää. Käytän aina neuleiden alla t-paitoja, jotteivät ne likaantuisi niin nopeasti, joten t-paita saattaa vaihtua, mutta muuten asu pysyy samana.
Onkohan tää tällainen asia, mitä monet tekee, mutta siitä ei saa kertoa kellekään? Koska oon aika satavarma, etten oo ainoa, joka ei jaksa jokaikinen aamu laittaa eri vaatteita päälle. Ehkä mä nyt rikoin jonkun tabuun.. Tai sitten mä tosiaan olen vaan ainoa.

13 kommenttia:

  1. Ahh ihana tuo laukku! Tykkään tost damier canvas mallista!! :)

    VastaaPoista
  2. Tottakai voi käyttää muutama päivä putkeen samoja vaatteita :) Mun mielestä on ihan typerä ajatus, et joka päivä pitäisi olla uudet vaatteet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, hyvä kuulla, etten tosiaan ole ainoa! :D Olis se aikamoista stressaamista, jos koko ajan pitäis olla miettimässä et mitä taas laittais päälle :P

      Poista
  3. Ihana asu! Turkoosi on niin pirtsakka värikin vielä :) Haha, mä myös toimin samalla tavalla kun sä, että sama paita saattaa olla peräkkäisinä päivinä päällä. Mun mielestä on ihan vaatteiden tuhlausta kertakäytön jälkeen laittaa pesuun. Varsinkin kun ei joku neule yhdessä päivässä ole sillain likainen, ellei ole sotkenut sitä vaikka ruualla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Reetta! Mä kyl kans yritän säästää neuleita, niin ettei niitä hirveän usein tarttis pestä, kun ne aina kuitenkin kuluus siinä :)

      Poista
  4. Mä teen ainakin noin :D Ei jaksa aina kaivaa uutta neuletta;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, hyvä kuulla, että meitä on monia! :D tämäkin neule ollut päällä viimeiset kaksi päivää :P

      Poista

Kiitos kommentista! :)