keskiviikko 14. marraskuuta 2012

No7

Miten siinä aina käykin niin, että kaikki loppuu samaan aikaan? Itselläni on lopussa sekä puhdistusaine, että puhdistusvesi ja kasvorasva. En ole valitettavasti vielä löytänyt itselleni täydellistä sarjaa, mitä ostaisin aina uudestaan ja uudestaan, joten tällä kertaa halusin taas kokeilla jotain uutta. Huomasin, että No7-sarja on aika halpa (ja pakkaukset oli aika kivannäköisiä), niin ajattelin kokeilla sitä.


Mullahan on pakkomielle, että jos ostan jotain sarjaa, niin kaikki tuotteet on sitten oltava samaa sarjaa. Tälläkin kertaa ostin sitten jopa neljä eri tuotetta No7:ltä. Vähän huonompi juttu, mikäli tämä sarja ei sovikaan mulle.. Hiustenhoitotuotteiden kanssa oon kanssa aika mahdoton. Shampoohan loppuu aina ennen hoitoainetta, mutta uutta shampoota ostaessa on kuitenkin pakko ostaa uusi hoitoainetta. Oli sitten kaapissa ihan kuinka monta puolitäyttä hoitoainepurkkia tahansa.


Ostin siis kasvorasvan päivää varten ja vielä erikseen iltaa varten (ikä on kuitenkin kasvamassa!). Lisäksi ostin kuorintavoiteen ja puhdistusgeelin. Voitteko uskoa, etten ole koskaan kuorinut kasvojani? Olen käyttänyt kyllä maskeja, mutten ole vielä koskaan käyttänyt kuorintaa. Dermatologi sanoi mulle joskus, että kuiva iho ei tarvitse niinkään kuorintaa, mutta haluan nyt kuitenkin kokeilla, jospa ne auttaisivat mun näppyihin. Otin normal/dry-sarjan pitkän pohdinnan jälkeen. Mulla on kuiva iho, muttei kuitenkaan niin kuiva, että se hilseilisi tai mitään, niin pelkäsin, että jos dry/very dry olisi vähän liiankin paksua. Noh, mikäli ihoni kaipaa kuitenkin paksumpaa rasvaa, niin onneksi noi rasvapurkit ei kuitenkaan ole hirveän isoja niin voin sitten kokeilla dry/very dryta seuraavaksi :)

Ensimmäisen illan käytön jälkeen voin kertoa sen verran, että ainakin tuo puhdistusgeeli oli ihanan tuoksuista ja kivantuntuista iholla. Yövoide taas vähän huolettaa, sillä ihoa pikkaisen kiristi sen laiton jälkeen. Laitoin kaksi kerrosta, niin sen jälkeen oli vähän parempi. Saas nähdä jos mun iho on kuitenkin liian kuiva näitä rasvoja varten. En nyt vielä kuitenkaan heitä pyyhettä kehään, kun ammattilaisethan kuitenkin sanovat, että viikon käytön jälkeen voi vasta olla varma jos joku tuote sopii omalle nassulle :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista! :)